Asiakaspalveluvalmennuksemme avulla varmistat sekä korkean asiakastyytyväisyyden että hyödynnät asiakaskohtaamisten tarjoamat mahdollisuudet.

 

Asiakaspalveluvalmennus

Asiakastyötä tekevien asiantuntijoiden toimenkuvat muuttuvat vauhdilla. Rutiinit vähenevät digitalisaation myötä ja työ muuttuu entistä enemmän asiakaspalveluksi ja ennen kaikkea konsultoivaan suuntaan. Monille asiantuntijoille tämä on hankala muutos, sillä konsultointiin kuuluu erilaisten lisäpalveluiden tarjoamista asiakkaille. Ja sekös monia pelottaa!

Tässä kohdassa kuitenkin piilee käsittämätön kasvupotentiaali! Kun asiantuntija innostuu konsultoinnista, työ monipuolistuu ja tarjoaa uusia haasteita. Laadukas asiakaspalvelu johtaa lihavampaan palkkapussiin ja ennen kaikkea tyytyväisempiin asiakkaisiin. Asiakaspalveluvalmennuksillamme tähdätään juuri tähän.

Räätälöidyt valmennukset asiantuntijayrityksille

Asiakaspalveluvalmennuksemme ovat aina räätälöityjä, osallistavia ja haastavia. Kokonaisuus koostuu määrittelystä, lähivalmennuspäivistä ja sparrauksista arjessa.

Valmennuksen aikana määritellään yhdessä:

  • yrityksenne suunta ja tavoitteet

  • keinot suoritustason ja asiakastyytyväisyyden nostamiseen

  • asiantuntijoille oikeat työkalut kohtaamisia varten

  • käytännön harjoitteet

Sitten vaan nautitaan asiakaspalvelusta ja uskalletaan auttaa asiakkaita, vaikka se jotain maksaisikin!

Muutos ei ole yhtään niin hankala kuin kuvittelet, joten ota yhteyttä niin tulemme mielellämme kertomaan lisää!

 
Asiakaskokemus paras.jpg

Aloita kohtaaminen